Reklama Google Ads to forma reklamy internetowej, która pozwala firmom promować swoje produkty lub usługi poprzez wyświetlanie reklam w wynikach wyszukiwania Google oraz na stronach partnerskich. Warto ją wykorzystywać, ponieważ umożliwia dotarcie do osób aktywnie poszukujących określonych produktów lub usług, co zwiększa szansę na konwersję i generowanie sprzedaży.
Reklama na Facebooku/Instagramie pozwala targetować użytkowników na podstawie ich demografii i zainteresowań, wykorzystując różnorodne formaty w kontekście społecznościowym. Google Ads zaś targetują użytkowników na podstawie fraz wyszukiwanych w Google, prezentując głównie tekstowe i graficzne reklamy w odpowiedzi na konkretne wyszukiwania.
Reklama remarketingowa (retargetowana) koncentruje się na ponownym dotarciu do użytkowników, którzy mieli już kontakt z Twoją marką, np. odwiedzili Twoją stronę internetową. Reklama targetowana natomiast jest skierowana na nowych potencjalnych klientów, wykorzystując demografię, zainteresowania i inne kryteria do określenia odpowiedniej grupy docelowej.
Landing Page to specjalnie zaprojektowana strona internetowa, na którą użytkownicy trafają po kliknięciu w link reklamowy lub inny odnośnik. Jej celem jest przekonanie odwiedzających do podjęcia określonej akcji, jak np. dokonanie zakupu, wypełnienie formularza czy pobranie pliku pozostawiając swoje dane.
Konwersja w marketingu internetowym oznacza pożądaną akcję (np. zakup w sklepie internetowym, wypełnienie formularza, wykonanie połączenia telefonicznego poprzez kliknięcie w numer telefonu), którą użytkownik podejmuje na Twojej stronie internetowej. Mierzy się ją za pomocą specjalnego kodu śledzenia, który implementowany jest na Twojej stronie za pomocą z Google Tag Managera.
Zalecany budżet reklamowy to minimalna kwota, która zapewnia skuteczność kampanii i zwrot z inwestycji. Nie ma sztywnych reguł co do tego, czy musisz się tego trzymać, ale odpowiedni budżet może zwiększyć efektywność reklam.
Ostateczny budżet reklamowy jest określany przez Ciebie, jako użytkownika, i to Ty decydujesz o jego wysokości. Jako agencja reklamowa, będziemy rekomendować budżet na poziomie adekwatnym do Twoich celów biznesowych. Wymagamy jednak informacji z wyprzedzeniem, abyśmy mogli efektywnie zarządzać środkami na poszczególne kampanie. Dzięki temu możemy włączać, wyłączać lub dostosowywać średnie dziennie budżety, aby jak najefektywniej wykorzystać dostępne środki w danym miesiącu.
Tak, możesz otrzymać dodatkowy budżet 1200 zł na reklamy Google Ads. Jest to ogólnodostępna promocja dla nowych użytkowników reklam Google, którzy nie korzystali wcześniej z reklam Google Ads i rejestrują nowe konto reklamowe.
Tak, aby móc korzystać z usług reklamowych Google Ads i Meta Ads, musisz być aktywnym płatnikiem VAT UE. Zarówno Google Inc., jak i Meta Inc. są zarejestrowani w Irlandii, co oznacza, że świadczone przez nie usługi są traktowane jako wewnątrzwspólnotowy import usług. Alternatywnie, możesz zakupić usługi reklamowe poprzez naszą agencję, która jest płatnikiem VAT UE, gdzie do rozliczeń między nami będą stosowane przepisy polskiego prawa podatkowego.
Pakiety Lead (Start, Comfort i Plus) są przeznaczone głównie do pozyskiwania potencjalnych klientów (leadów) poprzez kampanie reklamowe skupiające się na generowaniu kontaktów i zainteresowania usługami. Pakiety Shop (Comfort i Plus) są tożsame z pakietami Lead w kontekście pozyskiwania klientów, jednak dodatkowo zawierają reklamę produktową, w tym porównywarki cenowe, i są dedykowane dla serwisów e-commerce, gdzie użytkownicy mogą bezpośrednio przeglądać i kupować produkty online.
Tak, jednak pakiety Lead nie uwzględniają kampanii produktowych budowanych w oparciu o feedy produktowe, a co za tym idzie nie będą one kierowały na konkretne strony produktów, a np. tylko na strony kategorii produktowych.
Opłata aktywacyjna obejmuje przygotowanie i uruchomienie Twoich kampanii w internecie, a jej wysokość uzależniona jest od rodzajów oraz miejsc, gdzie mają się Twoje reklamy wyświetlać. Aby poznać aktualną wysokość opłaty aktywacyjnej poproś o ofertę, bo często organizujemy promocje!
Prowizja będzie naliczana automatycznie za dokonanie konwersji przez użytkownika pozyskanego z reklamy. W przypadku stron dla kórych konwersja ustalona jest jako pozyskanie danych kontaktowych, bądź wywołanie kontaktu, za każdą konwersję będze naliczane
Tak, możesz zlecić wykonanie Landing Page'a naszej agencji. Powierzenie tego zadania profesjonalistom zapewnia, że strona będzie zoptymalizowana pod kątem konwersji, estetyczna i zgodna z najnowszymi standardami UX/UI. Dzięki naszemu doświadczeniu stworzymy skuteczną stronę, która zwiększy Twoje szanse na osiągnięcie celów marketingowych.
Consent Mode v2 to narzędzie, które pozwala na uzyskanie zgody użytkowników na przetwarzanie ciasteczek zgodnie z wymogami Unii Europejskiej. UE wymusza uzyskanie zgody na przetwarzanie ciasteczek, a usługi reklamowe, takie jak Google Ads i Meta Ads, wiążą się z ich używaniem. Dlatego konieczne jest wdrożenie tej procedury, aby być zgodnym z przepisami i prawidłowo korzystać z usług reklamowych.
Jeśli nie masz wdrożonych rozwiązań Consent Mode v2, grożą Ci wysokie kary za nieprzestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych w Unii Europejskiej. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby nasza agencja zaimplementowała rozwiązanie do zarządzania ciasteczkami podczas integracji z usługami reklamowymi. Jest to usługa dodatkowo płatna, która zapewni zgodność z przepisami i ochroni Twoją firmę przed potencjalnymi karami.
Tak, możesz korzystać z zewnętrznych formularzy do pozyskiwania kontaktów. Jeśli Twoja strona nie ma wbudowanej funkcjonalności tworzenia wewnętrznych formularzy, możesz skorzystać z dowolnego generatora lub systemu do pozyskiwania danych. Nasza agencja oferuje własne rozwiązanie, które pozwala zaimplementować formularze z powiadomieniami e-mailowymi w dowolnym serwisie lub stronie internetowej poprzez używanie znaczników iframe.
W ciągu 22 miesięcy pozyskaliśmy ponad 4000 leadów z kampanii Google Ads i Facebook Ads
Małgorzata Grzębska Heverc Sp. z o.o.