fbpx

Zwiększ swoje przychody dzięki efektywnym kampaniom Google Ads i Meta Ads

Czy wiedziałeś, że każdego dnia w Polsce z wyszukiwarki Google korzysta ponad 29 mln. użytkowników, a z Platform Meta (Facebook, Instagram, Messanger) ponad 25 mln. użytkowników?

Wykorzystaj ten nieograniczony potencjał i zdobądź nowych klientów dzięki efektywnej reklamie w internecie. My zarządzamy Twoimi kampaniami, Ty skupiasz się na rozwoju biznesu.

Specjalizujemy się w tworzeniu
i zarządzaniu kampaniami Google Ads i Meta Ads,
które przynoszą wymierne rezultaty

W ciągu 22 miesięcy pozyskaliśmy ponad 4000 leadów z kampanii Google Ads i Facebook Ads

Małgorzata Grzębska Heverc Sp. z o.o.

Dzięki działaniom reklamowym GoogleAds udało nam się zwiększyć ruch o 540% w naszym sklepie internetowym.

Aleksandra Wika sweetcards.pl

Wykorzystując kompleksową kampanię reklamową GoogleAds, Facebook Ads i LinkedIn Ads udało nam się wejść z naszą ofertą na rynek niemiecki i czeski.

Bagdan Wolak Centrum Sprzedaży Maszyn

Optymalizacja prowadzonych działań reklamowych pozwoliła nam na zwiększenie obrotów o 40% n naszym sklepie internetowym

Przemysław Tetkowski Clovin S.A.

Zyskaj z naszymi kampaniami
Google Ads i Meta Ads

Zwiększenie zasięgu i widoczności

Dzięki precyzyjnie targetowanym kampaniom na platformach takich jak Google Ads i Meta Ads (Facebook, Instagram), Twoja firma dotrze do szerszego grona potencjalnych klientów, zwiększając świadomość marki i generując większy ruch na stronie internetowej.

Więcej Leadów i konwersji

Nasze kampanie są zoptymalizowane pod kątem generowania wysokiej jakości leadów, co przekłada się na większą liczbę potencjalnych klientów zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami, co finalnie prowadzi do wzrostu sprzedaży.

Lepsze dopasowanie reklam

Dzięki analizie i personalizacji, reklamy są bardziej dopasowane do potrzeb i zainteresowań Twojej grupy docelowej, co zwiększa ich skuteczność i zaangażowanie użytkowników.

Oszczędność czasu i zasobów

Zajmujemy się całościowym zarządzaniem kampaniami reklamowymi, od tworzenia strategii po analizę wyników, co pozwala Ci skupić się na prowadzeniu i rozwijaniu swojego biznesu bez konieczności poświęcania czasu na skomplikowane procesy marketingowe.

Optymalizacja wydatków

Dzięki naszym usługom, Twoje kampanie reklamowe są stale monitorowane i optymalizowane, co zapewnia, że Twoje pieniądze są wydawane efektywnie, maksymalizując zwrot z każdej zainwestowanej złotówki.

Konkretne wyniki

Dzięki naszym działaniom Twoja firma zobaczy namacalne wyniki, takie jak wzrost ruchu na stronie, większa liczba zapytań od klientów i poprawa wskaźników konwersji.

Konkurencyjność na rynku

Z naszą pomocą będziesz zawsze o krok przed konkurencją, korzystając z najnowszych narzędzi i strategii reklamowych, które zwiększą Twoją przewagę konkurencyjną.

Skalowalność i elastyczność

Nasze rozwiązania są skalowalne i elastyczne, co oznacza, że mogą rosnąć razem z Twoją firmą. Niezależnie od wielkości Twojego biznesu, dostosowujemy nasze usługi do Twoich zmieniających się potrzeb, pomagając Ci osiągnąć długoterminowy sukces.

Jako jedyni rozliczamy się w modelu success fee

Zajmujemy się pełnym zarządzaniem kampaniami reklamowymi Google Ads i Meta Ads, dostosowując je do specyficznych potrzeb Twojego biznesu. Dzięki naszemu holistycznemu podejściu zapewniamy nie tylko techniczne wdrożenie, ale również strategiczne doradztwo, aby maksymalizować zwrot z inwestycji w reklamę internetową.

Analiza i strategia

Na początku przeprowadzamy analizę użyteczności Twojej strony internetowej oraz potencjalnych słów kluczowych. Na tej podstawie opracowujemy spersonalizowaną strategię reklamową, która idealnie współgra z Twoimi celami biznesowymi. Dobieramy optymalne narzędzia i metody, aby zmaksymalizować efektywność Twojego budżetu reklamowego.

Konfiguracja i implementacja

Konfigurujemy wszystkie niezbędne konta reklamowe, w tym Google Ads, Facebook Ads i Google Merchant Center. Implementujemy kody konwersji oraz pixel Facebooka, a także generujemy i instalujemy kod Google Tag Manager, aby precyzyjnie śledzić wyniki kampanii i dostarczać dokładne dane analityczne.

Kreacja kampanii reklamowych

Tworzymy i zarządzamy zaawansowanymi kampaniami reklamowymi, które obejmują kampanie produktowe, targetowane, remarketingowe, reklamy w wynikach wyszukiwania oraz kampanie na YouTube. Wszystkie nasze kampanie są precyzyjnie skierowane do Twojej grupy docelowej, co maksymalizuje sprzedaż i zwiększa zasięg.

Optymalizacja i analiza

Stale monitorujemy i optymalizujemy kampanie, dostosowując strategie do zmieniających się potrzeb Twojego biznesu i warunków rynkowych. Dzięki dokładnej analizie danych zapewniamy ciągłe doskonalenie wyników reklamowych, co przekłada się na wyższy ROI. Nieustannie pracujemy nad poprawą efektywności kampanii, aby dostarczać najlepsze możliwe rezultaty.

Elastyczny model współpracy

Nasza obsługa kampanii reklamowych wyróżnia się innowacyjnym modelem rozliczania typu success fee. Oznacza to, że na początku płacisz jedynie opłatę aktywacyjną za przygotowanie i uruchomienie kampanii. Następnie nasze wynagrodzenie jest uzależnione od osiągniętych efektów – pobieramy prowizję wyłącznie od  pozyskanych leadów bądź zrealizowanej sprzedaży, które osiągniesz dzięki naszym działaniom. Nie narzucamy Ci długoterminowych zobowiązań – proponujemy współpracę na czas nieokreślony z krótkim okresem wypowiedzenia, z katorgo mamy nadzieję nigdy nie skorzystasz. Ty decydujesz, ile środków przeznaczasz na reklamy w danym miesiącu, a po zakończeniu współpracy masz pełen dostęp do kont reklamowych i zgromadzonych danych.

Kampania reklamowa
w modelu tradycyjnym

Miesięczny budżet reklamowy pomniejszany jest o prowizję agencji i dopiero on jest wyjściowy do zrealizowania efektu reklamowego

Kampania reklamowa
w modelu success fee

Jednorazowa opłata aktywacyjna + miesięczny budżet reklamowy przekładają się na uzyskiwany efekt, od którego dopiero pobierana jest prowizja od zrealizowanego wyniku

Nasze fundamenty współpracy

Wierzymy, że skuteczna współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Nasze podejście do zarządzania kampaniami reklamowymi online skupia się na budowaniu trwałych relacji z klientami, opartych na zaufaniu, zrozumieniu i transparentnej komunikacji. Poznaj nasze filary współpracy, które są kluczem do osiągnięcia wspólnych sukcesów.

Zaufanie

Zaufanie jest dla nas ważne, dlatego abyś miał(a) pewność, że możesz nam zaufać, możemy podpisać z Tobą umowę o zachowaniu poufności.

Wzajemne zrozumienie

Zrozumienie jest kluczowe dla osiągnięcia sukcesu, dlatego zaczynamy od bezpłatnej rozmowy, aby poznać specyfikę Twojej firmy.

Wspólne cele

Na tym etapie wspólnie zaprojektujemy lejek marketingowy i określimy cele poszczególnych kampanii, zaproponujemy budżety oraz najbardziej efektywne kanały.

Wsparcie

Nie musisz znać się na technicznych aspektach kampanii reklamowych, aby czerpać z nich korzyści. Zajmiemy się implementacją, a Ty dostaniesz gotowe rozwiązanie.

Komunikacja

Transparentność działań jest dla nas podstawą. Co miesiąc będziesz otrzymywać raport z osiąganych efektów. Masz również pełny wgląd do tego, co dzieje się na kontach reklamowych.

Dobierz idealny plan dla Swojego Biznesu

Nasze plany są zaprojektowane z myślą o Twoich unikalnych potrzebach i celach. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z reklamą internetową, czy szukasz zaawansowanych strategii, mamy dla Ciebie odpowiednie rozwiązanie. Każdy plan został stworzony, aby maksymalizować Twoje korzyści i zapewnić najlepsze wyniki.

Zapoznaj się z naszymi starannie dobranymi planami i odkryj, jak możemy pomóc Ci osiągnąć sukces. Wybierz ten, który najbardziej odpowiada Twoim potrzebom, i zacznij czerpać korzyści już dziś!

Lead Basic

Zalecany dla budżetów
od 1000 zł/m-c
Zyskaj do 
1525 zł
 na start
  • Analiza web usability i wskazówki dotyczący serwisu
  • Indywidualna strategia reklamowa
  • Pełna konfiguracja kont reklamowych
  • Reklamy Adwords
  • Reklamy graficzne
  • Remarketing Google
  • Integracja z GA4 i GTM

Lead Start

Zalecany dla budżetów
od 1500 zł/m-c
Zyskaj do 
2855 zł
 na start
  • Analiza web usability i wskazówki dotyczący serwisu
  • Indywidualna strategia reklamowa
  • Pełna konfiguracja kont reklamowych
  • Reklamy Adwords
  • Reklamy graficzne
  • Reklamy generujące popyt
  • Remarketing Google
  • Integracja z GA4 i GTM
Bestseller

Lead Comfort

Zalecany dla budżetów
od 2500 zł/m-c
Zyskaj do 
2940 zł
 na start
  • Analiza web usability i wskazówki dotyczący serwisu
  • Indywidualna strategia reklamowa
  • Pełna konfiguracja kont reklamowych
  • Reklamy Adwords
  • Reklamy graficzne
  • Reklamy generujące popyt
  • Remarketing Google
  • Remarketing Facebook/Instagram
  • Integracja z GA4 i GTM

Lead Plus

Zalecany dla budżetów
od 4000 zł/m-c
Zyskaj do 
3980 zł
 na start
  • Analiza web usability i wskazówki dotyczący serwisu
  • Indywidualna strategia reklamowa
  • Pełna konfiguracja kont reklamowych
  • Reklamy Adwords
  • Reklamy graficzne
  • Reklamy generujące popyt
  • Reklama Facebook/Instagram
  • Remarketing Google
  • Remarketing Facebook/Instagram
  • Integracja z GA4 i GTM

Shop Comfort

Zalecany dla budżetów
od 5000 zł/m-c
Zyskaj do 
4025 zł
 na start
  • Analiza web usability i wskazówki dotyczący serwisu
  • Indywidualna strategia reklamowa
  • Pełna konfiguracja kont reklamowych
  • Reklamy Adwords
  • Reklamy graficzne
  • Reklamy generujące popyt
  • Reklama produktowa CSS
  • Remarketing Google
  • Remarketing Facebook/Instagram
  • Integracja z GA4 i GTM

Shop Plus

Zalecany dla budżetów
od 6000 zł/m-c
Zyskaj do 
4065 zł
 na start
  • Analiza web usability i wskazówki dotyczący serwisu
  • Indywidualna strategia reklamowa
  • Pełna konfiguracja kont reklamowych
  • Reklamy Adwords
  • Reklamy graficzne
  • Reklamy generujące popyt
  • Reklama produktowa CSS
  • Reklama Facebook/Instagram
  • Remarketing Google
  • Remarketing Facebook/Instagram
  • Integracja z GA4 i GTM

Wybierz mądrze

Niezależnie od wielkości Twojego biznesu, mamy coś dla Ciebie!
Skorzystaj z naszego modelu success fee i płać tylko za realne wyniki. Nasze pakiety usług są elastyczne i dostosowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy, zapewniając maksymalną efektywność i zwrot z inwestycji. Wybierz plan, który najlepiej odpowiada Twoim wymaganiom.

Potrzebujesz dodatkowych informacji?

Skontaktuj się z nami! Już od samego początku możesz liczyć na nasze pełne zaangażowanie. Podchodzimy do każdego nowego projektu, każdego potencjalnego klienta po partnersku, bo wierzymy, że Twoje sukcesy staną się też naszymi sukcesami.

Bez względu na to, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem, czy jesteś na rynku od 30 lat, dla nas liczy się to, co razem możemy osiągnąć!

Nie krępuj się zadawać pytań! Jesteśmy tutaj, aby odpowiedzieć na każde z nich.

Zespół analizujący dane

Uzyskaj bezpłatną wycenę

Powiedz nam jak chcesz wykorzystywać reklamę internetową, a my zadbamy o to, aby robić to najbardziej efektywnie.

To nic nie kosztuje!

#ZrozumiećMarketing

O reklamach Google Ads i Meta Ads wiemy wiele, ale rozumiemy, że to nie musi być Twoją domeną. Jeśli chcesz jednak zgłębić temat reklamy internetowej, zapoznaj się z naszymi artykułami lub przejrzyj sekcję zawierającą odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które pomogą Ci poznać tajniki skutecznego marketingu w internecie.

SEO vs SEM: Dlaczego warto zainwestować w reklamy?

Wybór między SEO a SEM może mieć kluczowe znaczenie dla efektywności strategii marketingowej. Podczas gdy SEO koncentruje się na organicznym zwiększaniu widoczności w wynikach wyszukiwania poprzez optymalizację treści i technicznych aspektów strony, SEM oferuje natychmiastowe efekty poprzez płatne reklamy. Zrozumienie…

Umiejętność pozyskiwania Klientów a sukces firmy

Umiejętność pozyskiwania klientów to fundament, na którym buduje się sukces każdej firmy. Nawet najbardziej innowacyjny produkt czy usługa nie znajdzie nabywców, jeśli firma nie potrafi dotrzeć do swojej grupy docelowej. W rzeczywistości to właśnie brak tej umiejętności jest jedną z głównych przyczyn upadku nowych firm w pierwszym…

Klienci z Internetu vs. Handlowiec: Kto wygra walkę o lepsze wyniki sprzedażowe?

Pozyskiwanie klientów jest fundamentem każdego biznesu. W tradycyjnym modelu rolę tę pełni handlowiec – specjalista w budowaniu relacji i znajdowaniu potencjalnych klientów. Handlowiec poświęca dużo czasu na wyszukiwanie kontaktów, wykonywanie cold calli i spotkań w terenie. Z drugiej strony, reklama internetowa, za pomocą zaawansowanych…

Agencja marketingowa vs Agencja reklamowa: Różnice, które mają znaczenie

Kiedy myślimy o promocji firmy, często pojawia się pytanie, do kogo zwrócić się o pomoc – do agencji marketingowej, reklamowej czy może studia graficznego? Każda z tych instytucji pełni inną rolę, choć ich funkcje mogą się częściowo pokrywać. Warto jednak zrozumieć,…

Różnice między TOP 3 w wynikach SEO a TOP 3 w wynikach SEM

Wyniki wyszukiwania w Google to skomplikowany ekosystem, w którym na najwyższe pozycje składają się zarówno wyniki organiczne (SEO), jak i płatne (SEM). Dla wielu osób różnice między tymi dwoma rodzajami wyników mogą być niejasne, szczególnie jeśli chodzi o ich widoczność i efektywność. Zrozumienie…

Kiedy warto inwestować w działania SEM na rynku produktów B2B

Marketing internetowy to dynamiczna dziedzina, w której strategie i narzędzia stale się rozwijają. Jednym z kluczowych elementów jest SEM, czyli Search Engine Marketing. Zastanówmy się, czym dokładnie jest SEM, jak wpisuje się w lejek marketingowy i kiedy warto zainwestować w te działania na rynku produktów…

Co to jest reklama Google Ads i dlaczego warto ją wykorzystywać?

Reklama Google Ads to forma reklamy internetowej, która pozwala firmom promować swoje produkty lub usługi poprzez wyświetlanie reklam w wynikach wyszukiwania Google oraz na stronach partnerskich. Warto ją wykorzystywać, ponieważ umożliwia dotarcie do osób aktywnie poszukujących określonych produktów lub usług, co zwiększa szansę na konwersję i generowanie sprzedaży.

Czym różni się reklama na Facebooku/Instagramie od reklam Google Ads?

Reklama na Facebooku/Instagramie pozwala targetować użytkowników na podstawie ich demografii i zainteresowań, wykorzystując różnorodne formaty w kontekście społecznościowym. Google Ads zaś targetują użytkowników na podstawie fraz wyszukiwanych w Google, prezentując głównie tekstowe i graficzne reklamy w odpowiedzi na konkretne wyszukiwania.

Czym różni się reklama remarketingowa od reklamy targetowanej?

Reklama remarketingowa (retargetowana) koncentruje się na ponownym dotarciu do użytkowników, którzy mieli już kontakt z Twoją marką, np. odwiedzili Twoją stronę internetową. Reklama targetowana natomiast jest skierowana na nowych potencjalnych klientów, wykorzystując demografię, zainteresowania i inne kryteria do określenia odpowiedniej grupy docelowej.

Czym jest Landing Page?

Landing Page to specjalnie zaprojektowana strona internetowa, na którą użytkownicy trafają po kliknięciu w link reklamowy lub inny odnośnik. Jej celem jest przekonanie odwiedzających do podjęcia określonej akcji, jak np. dokonanie zakupu, wypełnienie formularza czy pobranie pliku pozostawiając swoje dane.

Co to jest konwersja i jak się ją mierzy?

Konwersja w marketingu internetowym oznacza pożądaną akcję (np. zakup w sklepie internetowym, wypełnienie formularza, wykonanie połączenia telefonicznego poprzez kliknięcie w numer telefonu), którą użytkownik podejmuje na Twojej stronie internetowej. Mierzy się ją za pomocą specjalnego kodu śledzenia, który implementowany jest na Twojej stronie za pomocą z Google Tag Managera.

Czym jest zalecany budżet reklamowy i czy muszę się jego trzymać?

Zalecany budżet reklamowy to minimalna kwota, która zapewnia skuteczność kampanii i zwrot z inwestycji. Nie ma sztywnych reguł co do tego, czy musisz się tego trzymać, ale odpowiedni budżet może zwiększyć efektywność reklam.

Jak określany jest budżet reklamowy?

Ostateczny budżet reklamowy jest określany przez Ciebie, jako użytkownika, i to Ty decydujesz o jego wysokości. Jako agencja reklamowa, będziemy rekomendować budżet na poziomie adekwatnym do Twoich celów biznesowych. Wymagamy jednak informacji z wyprzedzeniem, abyśmy mogli efektywnie zarządzać środkami na poszczególne kampanie. Dzięki temu możemy włączać, wyłączać lub dostosowywać średnie dziennie budżety, aby jak najefektywniej wykorzystać dostępne środki w danym miesiącu.

Czy mogę otrzymać 1200 zł dodatkowego budżetu na reklamy Google Ads?

Tak, możesz otrzymać dodatkowy budżet 1200 zł na reklamy Google Ads. Jest to ogólnodostępna promocja dla nowych użytkowników reklam Google, którzy nie korzystali wcześniej z reklam Google Ads i rejestrują nowe konto reklamowe.

Czy muszę być płatnikiem VAT UE, aby móc korzystać z reklam Google Ads i Meta Ads?

Tak, aby móc korzystać z usług reklamowych Google Ads i Meta Ads, musisz być aktywnym płatnikiem VAT UE. Zarówno Google Inc., jak i Meta Inc. są zarejestrowani w Irlandii, co oznacza, że świadczone przez nie usługi są traktowane jako wewnątrzwspólnotowy import usług. Alternatywnie, możesz zakupić usługi reklamowe poprzez naszą agencję, która jest płatnikiem VAT UE, gdzie do rozliczeń między nami będą stosowane przepisy polskiego prawa podatkowego.

Czym różnią się pakiety Lead od Shop?

Pakiety Lead (Start, Comfort i Plus) są przeznaczone głównie do pozyskiwania potencjalnych klientów (leadów) poprzez kampanie reklamowe skupiające się na generowaniu kontaktów i zainteresowania usługami. Pakiety Shop (Comfort i Plus) są tożsame z pakietami Lead w kontekście pozyskiwania klientów, jednak dodatkowo zawierają reklamę produktową, w tym porównywarki cenowe, i są dedykowane dla serwisów e-commerce, gdzie użytkownicy mogą bezpośrednio przeglądać i kupować produkty online.

Czy pakietów Lead mogę używać do pozyskiwania klientów w sklepie internetowym

Tak, jednak pakiety Lead nie uwzględniają kampanii produktowych budowanych w oparciu o feedy produktowe, a co za tym idzie nie będą one kierowały na konkretne strony produktów, a np. tylko na strony kategorii produktowych.

Ile wynosi opłata aktywacyjna i co obejmuje?

Opłata aktywacyjna obejmuje przygotowanie i uruchomienie Twoich kampanii w internecie, a jej wysokość uzależniona jest od rodzajów oraz miejsc, gdzie mają się Twoje reklamy wyświetlać. Aby poznać aktualną wysokość opłaty aktywacyjnej poproś o ofertę, bo często organizujemy promocje!

Jak naliczana będzie prowizja agencji i kiedy ją zapłacę?

Prowizja będzie naliczana automatycznie za dokonanie konwersji przez użytkownika pozyskanego z reklamy. W przypadku stron dla kórych konwersja ustalona jest jako pozyskanie danych kontaktowych, bądź wywołanie kontaktu, za każdą konwersję będze naliczane

Czy mogę zlecić wykonanie Langing Page'a agencji?

Tak, możesz zlecić wykonanie Landing Page'a naszej agencji. Powierzenie tego zadania profesjonalistom zapewnia, że strona będzie zoptymalizowana pod kątem konwersji, estetyczna i zgodna z najnowszymi standardami UX/UI. Dzięki naszemu doświadczeniu stworzymy skuteczną stronę, która zwiększy Twoje szanse na osiągnięcie celów marketingowych.

Co to jest Consent Mode v2 i czy muszę go przestrzegać?

Consent Mode v2 to narzędzie, które pozwala na uzyskanie zgody użytkowników na przetwarzanie ciasteczek zgodnie z wymogami Unii Europejskiej. UE wymusza uzyskanie zgody na przetwarzanie ciasteczek, a usługi reklamowe, takie jak Google Ads i Meta Ads, wiążą się z ich używaniem. Dlatego konieczne jest wdrożenie tej procedury, aby być zgodnym z przepisami i prawidłowo korzystać z usług reklamowych.

Co się stanie, jak nie mam wdrożonych rozwiązań Consent Mode v2?

Jeśli nie masz wdrożonych rozwiązań Consent Mode v2, grożą Ci wysokie kary za nieprzestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych w Unii Europejskiej. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby nasza agencja zaimplementowała rozwiązanie do zarządzania ciasteczkami podczas integracji z usługami reklamowymi. Jest to usługa dodatkowo płatna, która zapewni zgodność z przepisami i ochroni Twoją firmę przed potencjalnymi karami.

Czy mogę korzystać z zewnętrznych formularzy do pozyskiwania kontaktów?

Tak, możesz korzystać z zewnętrznych formularzy do pozyskiwania kontaktów. Jeśli Twoja strona nie ma wbudowanej funkcjonalności tworzenia wewnętrznych formularzy, możesz skorzystać z dowolnego generatora lub systemu do pozyskiwania danych. Nasza agencja oferuje własne rozwiązanie, które pozwala zaimplementować formularze z powiadomieniami e-mailowymi w dowolnym serwisie lub stronie internetowej poprzez używanie znaczników iframe.

Jeśli nie znalazłeś/aś powyżej odpowiedzi,
Skontaktuj się z nami

Jesteśmy dla Ciebie

Zapewniamy profesjonalne doradztwo. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiać Twoje wszelkie wątpliwości oraz przedstawić najlepszą i najbardziej przystępną ofertę, w pełni dostosowaną do Twoich potrzeb i możliwości.
Jeżeli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami.

Siedziba

Biuro w Toruniu